کنار تو درگیر ارامشم...........♥♥
♥♥♥دردعشق♥♥♥
عاشقانه وعاطفی
نگارش در تاريخ دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:, توسط ایمان



نظرات شما عزیزان:

محمد حسین
ساعت19:46---11 آبان 1392
سلام
مطمئن نیستم ولی فکر کنم آپم))


pegah
ساعت13:41---9 آبان 1392
کاش میشد سرنوشت را از سر نوشت...دلم برای اون روزا تنگ شده...

کتی
ساعت17:57---8 آبان 1392
از تمام دنیا یک صبح سرد، یک چای داغ و یک صبح بخیر تو، برایم کافی است.


ناهید
ساعت12:59---8 آبان 1392

میگویند وقتی باران می آید بوی «خـــاک» بلند میشود..
اما...
اینجا وقتی باران می آید بوی «خـــاطره ها» بلند میشود...


ناهید
ساعت12:59---8 آبان 1392
هِی میگویَد سـُکـوت عَلامَتِ رِضاست ! کَسی نیست بِگویَد لَعنَتی،بـُغـض که گُفتَنی نیست...

ناهید
ساعت12:58---8 آبان 1392
سلااام دوست خوبم وبلاگ قشنگی داری به منم سر بزن
پاسخ:سلااام ناهید جان ممنون از نظرت . حتما سر میزنم


ناهید
ساعت12:56---8 آبان 1392
گاهى بى هيچ بهانه كسى را دوست دارى ...
اما...
گاهى با هزار دليل هم نميتوانى يكى را دوست داشته باشى ...


بهار
ساعت12:55---8 آبان 1392
ممنون از وبلاگ قشنگت
پاسخ:سلااام بهار جان به وبلاگ خودت خوش اومدی ممنون از نظرت


بهار
ساعت12:54---8 آبان 1392

من تا حالا درخواست لایک نکردم، ولی الان دوتا خواهش دارم:
یکی این که لایک بزنین به افتخار تمام معلم ها و دبیرای گل!
دوم اینکه من عاشق یکی از دبیرامم، میمیرم براش به خدا خیلی ماهه؛ لطفا دعا کنین سال دیگه دبیرم باشه چه قد دلم براش تنگ شده ...


نیلو
ساعت12:53---8 آبان 1392
زمان هیچوقت دردی را دوا نمی کند....!!؟
این ما هستیم که به مرور زمان به درد عادت می کنیم....


نیلو
ساعت12:52---8 آبان 1392

گاهی با یک قطره ، لیوانی لبریز میشود
گاهی با یک کلام قلبی آسوده میگیرد
گاهی با یک کلمه یک انسان نابود میشود
گاهی با یک بی مهری دلی میشکند
مواطب بعضی یکها باشیم! در حالی که ناچیزند همه چیزند....


نیلو
ساعت12:51---8 آبان 1392
سلام ایمان جووون وبلاگت یه دونس به منم سر بزن
پاسخ:سلااام نیلو جون لطف داری ممنون .حتما


نیلو
ساعت12:50---8 آبان 1392
هی فلانی....
تمام روزهایی که سرگرمیت بودم !!!! زندگی ام بودی...


ایرج
ساعت12:49---8 آبان 1392
سلاااام وبلاگت عالیه نایس
پاسخ:ملسی ایرج جوووون


ایرج
ساعت12:48---8 آبان 1392

مَـטּ خوبَمـ...مَـטּ آراممـ...مَـטּ قول בآבهـ اَمـ

فَقط گآهے בلتنگـ میشومـ....

בلتَنگـ تَر اَز هَمهـ בلتَنگـے هآ

گوشهـ اے مینشینَمـ...

بآختَـטּ هآ و صِـבآے شکستَـטּ هآ رآ میشٌمآرمـ

טּمیدآنمـ مَـטּ کٌـבآمـ اٌمیـב رآ نآ اٌمیـב کَرבمـ...کٌـבآمـ خوآهش رآ نشنیدمـ

بهـ کٌـבآمـ בلتَنگے خَنـבیـבمـ ـ

کهـ اَلآטּ اینگونهـ בلتنگـم


ایرج
ساعت12:47---8 آبان 1392
روزهاست كه نديدمت.
ديدي عاقبت چشم حسود كار خودراكرد؟
عاشقانه هاي مارا ديدند و تحمل نكردند...لعنت به اين عرفي كه دوستي را جرم نشان ميدهد.
نيستي ولي خاطراتت هميشه هست.كاش بودي اي تمام بهانه ي دلتنگي من


مهسا
ساعت12:45---8 آبان 1392
همیشه بهم میگفت:زندگیمی...
وقتی رفت بهش گفتم:مگه من زندگیت نبودم؟
جواب داد:ادم برای رسیدن به عشقش
باید از زندگیش بگذره...!!!


مهسا
ساعت12:44---8 آبان 1392
**دلــنوشته هــای مــن**

یک لحظه خودت را جای من بگذار...زمین وزمان را به آتش میکشی...!!
از درد دلتنگی...
از بی وفایی...
از بغض های گلوگیر شبانه...
از هق هق های آزار دهنده ی روزانه...
از نبودن های همیشگی...
از بودن های بدون عشق...
از همه چیز...
از دستِ خودت...!!!!



عشق باز
ساعت12:43---8 آبان 1392
امروز با تمام غمم خوشحالم ...
احساس میکنم کسی که دوستش داشتم , به کسی که دوستش داشت رسید!

پس خوشحالم مثه همیشه!!!


عشق باز
ساعت12:41---8 آبان 1392
یه خانومی واسه تولد شوهرش پیشنهاد داد که برن یه رستوران خیلی شیک ...


وقتی رسیدن به رستوران , دربون رستوران گفت: سلام بهروز جان ... حالت چطوره ؟؟؟

زنه یه کم غافلگیر شد و به شوهره گفت : بهروز , تو قبلا اینجا بودی ؟؟

شوهر: نه بابا این یارو رو توی باشگاه دیده بودم ...

وقتی نشستن , گارسون اومد و گفت : همون همیشگی رو بیارم ؟؟؟

زنه یه مقدار ناراحت شد و گفت : این از کجا میدونه تو چی میخوری ؟؟؟

شوهر : اینم توی همون باشگاه بود یه بار وقت خوردن غذا منو دید ...

خواننده رستوران از پشت بلندگو گفت : سلام بهروز جان ... آهنگ مورد علاقتو میخونم برات ....

زنه دیگه عصبانی شد و کیفشو برداشت از رستوران اومد بیرون.

شوهره دوید دنبالش . زنه سوار تاکسی شد ....

بهروز جلو بسته شدن در تاکسی رو گرفت و خواست توضیح بده که حتما اشتباهی پیش اومده و منو با یکی

دیگه اشتباهی گرفتن ....

زنه سرش داد زد و انواع فحشا رو بهش داد ...

یهو راننده تاکسی برگشت گفت : بهروز...! اینی که امشب مخشو زدی خیلی بی ادبه ها ....!!


میثم
ساعت21:45---6 آبان 1392
سلااااام وبلاگت عالیه به من سر بزن
پاسخ:سلااام میثم جان ممنون حتما


مهدی
ساعت21:43---6 آبان 1392
سلام تبریک میگم عالیه وبلاگت
پاسخ:سلااام دوست خوبم ممنون از نظرت شما لطف داری


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: